söndag 8 november 2009

Önskelista- framtida hus

När vi köper hus (hoppas det blir snart!) så står ett par saker på min önskelista. Eller rätt många saker närmare bestämt. Dels vill jag väldigt gärna ha ett eget rum eller åtminstone krypin. Det skulle vara mitt arbets/pysselrum. Dels vill jag i något rum ha tapeten ovan. Den kommer från Orla Kiely. Önskelistan fortsätter med walk-in-closet, stort gästrum, 200 m2 och en massa annat...

Realiserbart inom en närmre framtid är det fina påslakanet. Jag har noterat att det går att beställa via Orla Kielys webbshop. Det är inte ens speciellt dyrt, pundet står ju inte så högt nu. Dessutom får man det i en ljuvlig box, på hemsidan uppmanas man att spara och anväda lådan. Självklart för en box-o-maniac som jag!
Foton: överst Dottie Angel (klicka på bilden för att komma till hennes sida), nederst Orla Kiely

5 kommentarer:

  1. Kul att höra att det finns fler än jag som är box-o-manics! Jag skulle också vilja ha ett eget rum, eller ett eget krypin skulle faktiskt räcka!

    SvaraRadera
  2. prachtige dingen in perspectief, Irma Groeten uit Holland

    SvaraRadera
  3. Jag har ett eget rum, som jag aldrig är i för det är fullt med skräp... Men drömmen om ett pysselrum finns där. Kanske jag orkar med att styra upp innan jul, det vore kul :)

    Snygg tapet för övrigt!

    SvaraRadera
  4. Så fina mönster, får kika in där tror jag bestämt!
    Kram
    Matilda K

    SvaraRadera
  5. Den tapeten är verkligen ljuvlig.

    SvaraRadera