torsdag 25 februari 2010

Havtorn Design

Via en av mina favoritbloggar Green is the new black hittade jag de här ljuuuvliga tavlorna från Havtorn design. De har även en del barnkläder.

Jag klickade hem de här tre och de ska dyka upp inom ett par dagar enligt utsago.

Längtar redan efter att hänga upp dem i Jalmars rum. Denna vecka har gått i vabbandets tecken. Vi har det dock ganska lugnt och skönt hemma så det har blivit tid över för en del roligt pyssel. Bilder kommer inom kort.
Bilder från Havtorn Design

7 kommentarer:

  1. De är underbara, jag gillar verkligen den japanska, grafiska stilen,

    Kram Åse

    SvaraRadera
  2. Så kul att du gillar dem! Vi föll pladask! Kolla gärna in våra kommande bokstavstavlor, de är i en helt annan stil, men superfina, säger jag lite lätt partiskt. http://havtorndesign.blogspot.com/2010/02/nya-tavlor-pa-havtorndesignse.html
    /Kicki

    SvaraRadera
  3. Hej! Vad kul att du gillar filten! Såklart att du får låna bilden, bara det framgår att den är min och att du länkar så är det helt okej! :)

    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, visst är de superfina?! Snabb leverans också :)

    SvaraRadera
  5. Vad kul att du hittade till min blogg och tack för att du gjorde mig uppmärksam på din!! :) Har kikat runt lite och gillar verkligen det jag ser och läser. Mycket inspirerande helt enkelt! Kul! /Sofie

    SvaraRadera