fredag 21 maj 2010

Badrumsinspiration

Just nu snurrar mitt liv på i verkligt galen fart. Idag hade grabbarna sin sista dag på dagis och efterföljande after-dagis-fredags-mys-kalas med grannbarnen. Flytten närmar sig med stormesteg och eftersom jag är ensam med barnen får jag inte ordning på något. Men hursomhelst, här kommer en ljuvlig bild som jag hittade hos Claudia. Deras badrumsgolv är möjligen det snyggaste jag någonsin sett (och jag har nog sett quite a few...) Något att fundera på tills vi ska bygga nytt badrum i källaren. Ha en skön helg allihop!
Foto: Huset utanför stan

2 kommentarer:

  1. Åh, det golvet gillade jag också... ser lite ut som marachech- golv. De är min favorit nämligen annars. Kul att hitta till din blogg.

    Kram/Mira

    SvaraRadera
  2. Håller med, det var ett riktigt snyggt golv!

    kram Mia

    SvaraRadera