onsdag 25 augusti 2010

Pysselrum in spe

Det är fortfarande oroväckande få bilder från huset här på bloggen. Men det innebär inte att det inte händer något- tvärtom. Men husägarskapet har både för- och nackdelar. Jag vill ägna mig åt inredning, målning och renovering. Men ibland kommer trasiga kylskåp och vatten i källaren ivägen. Hursomhelst så vill jag ju visa lite före och efterbilder men än så länge har jag ju liksom bara före-bilderna att tillgå :) Men nu drar jag igång och visar det som ska bli mitt pysselrum i källaren.
Jag fick hjälp med målningen av hela familjen. En galen kväll blev det men roligt var det. Klart att man vill pussa väggen då! Det som enligt stora killen håller på att bli världens finaste pysselrum får jag återkomma till framöver. Projektet är inte i land ännu. Inom kort ska jag också dela med mig av sommarens fynd. Mycket loppisar blev det.

2 kommentarer:

  1. Kommer säkert att bli jätte bra! För du verkar ha en super-dupersmak ...
    Söt puss där!

    SvaraRadera