fredag 24 september 2010

Knarkarkvart

Häromdagen beställde vi nya sängar, något vi längtat efter och pratat om i år och dag. Men sedan fick vi sådan ångest över att behöva ställa in de underbara nya sängarna i vårt sunksovrum så jag började riva strukturtapeter för brinnande livet. Det är bra i sammanhanget att vi jobbar mot en deadline, när sängarna levereras om ett par veckor så bara måste det vara färdigt. Jag fick iallafall god hjälp av grabbarna, riva tapeter var ett oväntat nöje. Just nu är det värre en någonsin givetvis. Hoppas knarkarkvartslooken snart är ett minne blott!

5 kommentarer:

  1. Guuuud vad stora killarna blivit (typ lika stora!)!! J är ju dessutom helt mörkhårig! Å, jag längtar efter er! Fiiiint det blir! Jag kan se igenom knarkarkvartslooken helt klart!

    SvaraRadera
  2. Min sambo pratar om att köpa ny säng, men jag känner att jag inte vill ställa in den i det hemska sovrum vi har just nu. Och jag varken orkar eller vill måla om ett rum till nu...

    SvaraRadera
  3. Strukturtapet = Djävulens påfund.

    SvaraRadera
  4. Skönt att ha en deadline att arbeta mot.... struktuttapet är fruktansvärt på alla sätt!

    Trevlig helg i knarkar-kvart-sovrummet ;-)

    SvaraRadera
  5. Åh, vad härligt och uppmuntrande att se nån mer som bor så. Vi köpte hus nyligen, fick barn i somras och vi pluggar/jobbar heltid,så går låååångsamt. Kanske skulle vi ta och beställa en säng...

    SvaraRadera