tisdag 21 december 2010

Then again - maybe not

Så här års drabbas jag och min man alltid av panik. Hur ska det gå, får barnen tillräckligt med julklappar?!!!! De kanske behöver ett Taj Mahal lego eller åtminstone Tower Bridge? Attans att de verkar vara slutsålda då (Tur det, där sparade man in 3500kr!) Jag fyller väl på med tusen småsaker istället då i vanlig ordning.... (det konstiga är att för en vecka sedan tyckte vi att vi var klara, allt vi behövde var inhandlat. Ikväll har jag varit iväg och köpt säkert 10 olika små julklappar till. Kanske inte helt nödvändiga grejer trots allt ;)

1 kommentar:

  1. Känner igen det där - köpte ett Brio trätåg föromdagen. För att min dotter inte har något sådant, för att det kanske blir för få julklappar....har då aldrig hänt hittills ...men men...det är en mammagrej tor jag. Pappan i familjen är lugnare.

    God Jul!

    SvaraRadera