onsdag 16 mars 2011

Svartvit inspiration


Hittade de här vackra bilderna för ett tag sedan. De kommer från ett hem i väldigt svart/vit färgskala. Jag föredrar att peta in lite mer färg men det är härligt med lite avskalat och enhetligt ibland : )

Jag kommer att ha massor att göra de kommande veckorna så eventuellt blir det lite tyst här på bloggen ett tag. Men troligen kommer jag att hänga här en del ändå för det är ju så roligt!
(gillar du spegeln på nedersta bilden så finns den här!)
Foto: Jenny Nordquist

5 kommentarer:

  1. Jag håller med dig, jag gillar de här bilderna jättemycket men hade nog också gärna petat in lite mer färg.

    SvaraRadera
  2. Hej
    Jag skulle vilja se mer från detta hem.
    Undrar var du hittat bilderna.
    Mvh Åsa

    SvaraRadera
  3. Hej Åsa! Här hittar du fler bilder från hemmet:
    http://houseofphilia.blogspot.com/2011/02/tufft-lackert-i-helsingborg.html
    /Ylva

    SvaraRadera
  4. Tack för den fina hälsningen inne hos mig! Vilket fin blogg och vilket fint hem du har, det vill jag se mer av. Kram

    SvaraRadera