tisdag 30 augusti 2011

Snygg skoförvaring

Jag gillar Ikeas skoförvaring Trones, jag har dem själv innanför källardörren. Vi förvarar återvinnningsgrejerna i dem, de funkar utmärkt till det med. Just nu går det dock inte att stänga dem pga av alla Cola-flaskor, en ny svaghet jag har. Förr drack jag rödvin på helgerna. Nu är höjden av lyx att få dricka fet-cola. Nej ingen lightvariant duger åt mig nuförtiden inte. The real stuff ska det vara. Hursomhelst det jag ville dela med mig av var följande: vilken fin och bra lösning att sätta en vit skiva ovanför skoförvaringen. Det blev snyggt och dessutom får man ytterligare en yta att ställa saker på. Sådant kan man bara inte få för mycket av.
Bilden kommer från Stadshem. Mer finns här.

2 kommentarer:

  1. hejhejhej! Ok, svägerskan gillar cola! Bra att veta, inte behöver man göra sig till å bjud på rödvin när du tittar förbi...kram Tina

    SvaraRadera
  2. det kan allt slinka ner ett glas rödtjut även nuförtiden... Men cola till tacosen eller pizzan är ju oslagbart:)

    ses på fre!

    SvaraRadera