torsdag 5 juli 2012

Sommar

Äntligen lite sommarvärme! Men det är inte utan att man får lite ångest när man lämnar familjen i sommarstugan och åker och jobbar. Men om jobbet för tillfället innebär att vara personlig inredningsshopper så får man väl bita ihop : ) Men det innebär också att jag utsätter mig för onödigt mycket frestelser... man hittar ju så mycket fint till sig själv fastän det är någon annan man letar till. Önskar er alla som läser här en riktigt skön sommar, jag kommer att uppdatera här när andan faller på : )
Foto: Roland Persson, Matstylist: Elin Åström, Livet hemma

5 kommentarer:

  1. Önskar dig en rikigt härlig sommar tillbaka!

    SvaraRadera
  2. Herregud det låter ju som det perfekta uppdraget! Shoppa OCH inreda :)

    SvaraRadera
  3. Johanna henrysson24 juli 2012 kl. 20:48

    Hej! Jag försökte hitta någon kontakt adress till din e-butik, men fann ingen så jag hoppas det går bra att skriva här?
    Jag är intresserad utav House Doctor tavlan med lövet på som du säljer i din e-butik, , men jag undrar även om du har den house dator talan som är den trollsländan på i samma format?

    Tacksam för svar till: johannahenrysson@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Det perfekta sommarjobbet!!!
    Hoppas allt är fortsatt bra:)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej! Det låter trevligt. Nagellacket ÄR perfekt färg. Loreal nr 107, bohemian beige. Kram Anna

    SvaraRadera