onsdag 23 januari 2013

Snug


För en tid sedan hittade jag tyska Snug studio, de gör en massa finheter. Det fick bli en alfabetsposter och rombmagneter till butiken: ) De är på väg in men beställningsbara redan nu.

Formex-mässan var ovanligt inspirerande denna gång. Har man gått på den ett par år kan man tycka att det är samma sak varje mässa men denna gång kanske jag hade ögonen mer öppna. Flera nya roliga leverantörer till butiken hittade jag så jag kan lova att det kommer en hel massa nya fina ting inom kort!


4 kommentarer:

  1. Spännande! Och du, jag delade med mig av ditt rollertips igår. Himla bra tips det där. Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja, bokstavsaffishen är underbar. Ska bli spännande att se vad som kommer in i butiken. Tycker också att formex var bra i år.

    SvaraRadera